57.8% מהערים החרדיות מחוסנים; אדלשטיין: "לא מתחסנים בגלל פייק ניוז"

    אבי יעקב No Comments on 57.8% מהערים החרדיות מחוסנים; אדלשטיין: "לא מתחסנים בגלל פייק ניוז"

    הנתונים המלאים על אחוזי המחוסנים בערים החרדיות | שר הבריאות ופרויקטור הקורונה ביקרו במפעל "סודהסטרים" שהעניק שי כספי לכל העובדים שהתחסנו

    חיסון צילום: פלאש 90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מדד ההתחסנות החרדית, מתוך הפוטנציאל, בניכוי ילדים בני 15 ומטה:  57.8% מתושבי הערים החרדיות חוסנו במנה ראשונה או החלימו. 39.12% מתושבי הערים החרדיות חסינים: שבוע מהמנה השנייה או החלימו.

    הטבלה המלאה: איסוף וניתוח נתונים: בצלאל קאהן.

     

    בתוך כך, משרד הבריאות ומד"א ממשיך במבצע חיסונים עד למקומות העבודה הגדולים, ישיבות ומרכזים קהילתיים.  שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין וממונה הקורונה פרופ' נחמן אש ביקרו היום (רביעי) במפעל סודהסטרים בנגב, שם החלו אתמול במבצע חיסונים של העובדים.

    שר הבריאות אדלשטיין אמר בביקור: "היום קורה כאן דבר מדהים. אנחנו פועלים כדי להתגבר על תופעה של אנשים שלא מגיעים להתחסן בגלל פייק ניוז. חשבנו על להגיע לאנשים לעבודה. סודהסטרים התגייסו לסייע במאמץ הלאומי של החיסונים. נמצאים כאן החבר'ה של מד"א ויש מאות אנשים מחוסנים".

    עוד הוסיף, "אני רוצה לומר לכם: כשאצבע כואבת לנו אנחנו הולכים לרופא. כשיש מגפה אנחנו מקשיבים לאנשים שאין להם שום מושג ברפואה!? במאמץ הסברתי שלכם התגברתם על תופעות הפייק ניוז, וכל הכבוד שכך".

    ממונה הקורונה פרופ' אש אמר: "מאוד מרגש להיות במעמד הזה. אנחנו שנה בקורונה. כיף לראות את המפעל שוקק החיים הזה ועוד יותר כיף לראות את מבצע החיסונים המדהים הזה שיוציא אותנו מהקורונה. הנהלת המפעל והעובדים שנרתמים להתחסן אתם גם התקווה שלנו. אותי זה מרגש. אני יוצא מחוזק מהביקור הזה".

    כפיר סוויסה, סמנכ"ל התפעול ומנהל מפעל סודהסטרים: "בריאות העובדים שלנו, המגיעים מכל קשת המגזרים של החברה הישראלית, נמצאת בראש סדר העדיפויות. מהר מאוד הבנו כי ההימנעות של חלק מהאוכלוסייה מלבוא ולהתחסן נובעת מפייק ניוז. בשל כך, הזמנו למפעל ראשי דת, רופאים דוברי עברית, ערבית ואמהרית, חילקנו שוברי שי בסך 300 שקל לעובד, חולצות ותעודות הוקרה".



    0 תגובות